Conferència: Ondas gravitacionals: deu anys escoltant l’Univers. Dra. Alicia M. Sintes Olives

En tot just una dècada, les ones gravitacionals predites per Einstein han deixat de ser un somni audaç per a convertir-se en una nova manera d’escoltar l’Univers.

Gràcies a elles hem pogut observar fenòmens extrems com a fusions de forats negres i col·lisions d’estrelles de neutrons.

La conferència repassarà aquests descobriments, el naixement de l’astronomia multimissatger i la pròxima generació d’observatoris, que ampliarà la nostra mirada sobre el cosmos.

L’acte tindrà lloc dimarts que ve 2 de juny a les 19:00 hores en la seu de la Reial Acadèmia de Medicina dels Illes Balears, carrer Ca Campaner 4, de Palma.

Emissió en directe en el canal de Youtube de la RAMIB.

Més informació en www.ramib.org

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *